Pages

söndag 11 januari 2015

Album av coffee sleeves

Coffee sleeves. Ni vet de där pappremsorna som sitter runt take away-muggen så man inte bränner sig? Jag har gjort ett album av 4 sådana remsor. Det är inget jättealbum, förutom på bredden möjligtvis: Pärmen är 14 cm x 8,5 cm och ryggen är 5 cm bred.
Papperskollektionen är The Chateau Lavender från DCWV (samma som här och här).

Längst ner till höger ser ni en coffee sleeve i sin ensamhet.


Sidan till vänster kan man öppna. I höger sleeve finns en liten tag.

Dessa utstansade små cirklar kan man "svänga" på. Under kan man sätta små foton.

Det här är ett projekt jag tänkt göra väldigt länge. Nu blev det äntligen av. Ska kika om jag kan hitta lite större coffee sleeves. Jag vet att det finns, för jag har två lite större här hemma. Frågan är bara var någonstans jag fått dem. Det är även sällan jag köper kaffe ute. Har så gott kaffe hemma att det känns lite onödigt.

***** S Å L T *****

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Så pysslig du är...blev ju jättefint ;)
Kram bia