Pages

måndag 11 juli 2011

Snos x 3

Har inte haft så jättetur med vädret de senaste dagarna, men det gör inte så mycket; det är så mysigt ändå. Jag har dock utvecklat ett svårt beroende: Patiens. Väldigt svårbehandlat. Dessutom fick vi en bild skickade till oss på Davids brors familjs katt som så sorgligt gått bort. Den var så otroligt fin och jag sa att den liknade en kattsort jag velat ha. Vi började ett raskattsurfande utan dess like och förälskade oss helt handfallet i ragdolls. Vi bestämde att till hösten, då ska vi skaffa en. Jag och mitt tålamod kunde dock inte hålla ut så länge så idag har vi tingat en kattunge som vi får hämta hem i början av augusti. Längta!!!

Vår lilla raggis "Siena"



Ska snosa lite på David nu (i väntan på missen), han är ju trots allt nyrakad ;)

Inga kommentarer: