Pages

torsdag 28 juli 2011

Poverina har lite flax för en gångs skull

När klockan äntligen blev elva (hade längtat ända sedan klockan ringde imorse 03:55) fick jag sluta för dagen. Hade lovat mej själv en lite minivända till Panduro för att sukta lite bland scrapbookhyllorna. Till min stora förtjusning upptäckte jag att de hade 70% rea på en del papper; halloween-tema mest. Vilket extremt sammanträffande då jag i detta nu väntar med andakt på bilder som jag skickat på framkallning, som är just från halloween! Måste ju vara meant to be alltså. Fyndade en hel del ark och nu sitter jag och väntar på att brevbäraren ska dyka upp ... Jag vill ha mina foton!!

Dessutom hade vår kattuppfödare hört av sej och upplyst om att imorgon är sista veterinärskontrollen, så vi kan få hämta Siena efter det om vi vill! Tyvärr hade vi ju inga grejer alls för det... Ingen transportbur, ingen kattsand eller någon kattmat. Vi får helt enkelt lägga band på oss tills på måndag. Som vi längtar!!!

Inga kommentarer: