Pages

onsdag 4 januari 2012

god fortsättning

Och här har det inte hänt mycket... Jag som lovade att lägga upp bilder på mina ullaredsfynd (som jag fyndade i slutet av november...). Det blev lite mycket i december med tentor och resor till Värmland och jag vet inte allt.
En kort sammanfattning (i bilder):

Dessa fyndade jag faktiskt i Ullared innan december. Dem tänkte jag fästa i fönstret som håller på att bli en anslagstavla (ja, jag vet, det går inte fort för mej för tillfället. Ska ta mej i kragen.) Tyckte de var så fina.


Min D sa till mej att jag skulle läsa denna varje dag :)

Här är en av anledningarna till namnet Änglamakerskan. Ännu en ängel ;) Målade denna under dagarna där uppe i Värmland. Snön som låg när jag kom regnade bort så nån pulkaåkning blev det inte tal om.
Julklapp till svärmor detta. Hon är konstnär så något litet "hantverk" tyckte jag passar =)

Snosan vill inte riktigt erkänna det men jag misstänker att hon egentligen tyckte att det var roligt att få morra, fräsa och slå efter Sally. Hon sov dock i två dar efter hemkomsten från Värmland; det fanns ju så mycket att se och undersöka i huset uppe på den höga kullen.

Har dessutom, tillsammans med min D, startat ett nyårslöfte som innebär inget godis på 3 månader. Det kändes som en jättebra idé där runt jul, men nu... Nämnde jag att jag är godissugen?
Why? Det är inte som att jag satsar på något Beach 2012 direkt. Kan inte minnas när jag hade lata dagar vid havet senast. Mest för att det de senaste åren bara regnat hela sommaren, speciellt på min semester.
Tänkte försöka stressa lite mindre också. Börja meditera. Yoga tyckte D, men det får vi allt se hur det blir med den saken.
Nu blev detta längre än jag tänkt :) Men nu ska jag bädda ner mej.

Godnatt och lycka till med era nyårslöften!
/kräm

1 kommentar:

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen. Ja ibland blir det för
Mycket och då får man avstå något...bloggen bl.a.;)
Ja du skor är också ett gift här hemma. Två tonårs-döttrar
Och jag själv. Skor finns i alla lådor och skåp. (har ett skåp bakom soffan i allrummet. Fullt med skor )
Lycka till med nyårslöftet:)
Kramakram<3nettan