Pages

måndag 26 augusti 2013

Minialbum av ett cardstock

Här är det väldigt ledigt. Har varit otroligt lat de senaste två veckorna. Har grejer som ska målas men i all min ledig- och lathet har jag inte orkat ta tag i det. Dock har jag de senaste dagarna unnat mig själv lite genom att spenderar massor av tid vid pysselbordet. Det har blivit några alster. Här kommer det första, ett litet minialbum som är vikt i ett stycke av ett enda cardstock.

Framsida.

Första sidan. Plats för anteckningar och/eller små foton.

Mer fotoplats.

Andra uppslaget.

Små utdragbara tags. Knapparna i albumet är de jag fick från mormors stora knappsamling.

Tredje och sista uppslaget.

Ett litet miniblädderblock för småfoton eller annat.

Lösa tags för foton.
 
Jag har ju samlat på mig en stor mängd pysselmaterial som jag nu försöker använda upp. Det blir lätt att det bara ligger och inte används och det är ju onödigt. Det tar ju upp ganska mycket plats. Nu har pysslet legat framme ett par dagar så jag bara kan sätta mig när andan faller på och klippa och klistra så papperen yr. Det är bra. Tycker själv att det börjar sjunka undan lite i materialberget.
 
Önskar alla en trevlig start på veckan!

Inga kommentarer: