Pages

torsdag 25 augusti 2011

Bokstäver

Hade planer på att göra en massa saker idag. Så blev det inte riktigt. Fastnade i Ninni Schulmans Flickan med snö i håret och har suttit med näsan i den sen... jag steg upp(!). Den utspelar sej i mina ursprungliga hemtrakter så det är lite extra spännande :)

Har åtminstone målat klart mina bokstäver. De blev dubbelsidiga till följd av min extrema beslutsångest =)
 Så här ser ena sidan ut, med noter och ett litet citat på latin. Ängeln målade jag till Ds första födelsedag, som vi firade ihop, till en avbild av honom (därav det mörka håret), men jag vågade aldrig ge honom den för jag trodde han skulle tycka att jag var knäpp ;) 
 Och här är baksidan. Tvärtom. Nästan. En massa Amor Vincit Omnia på E:et. Printade det på datorn.

Och så här ser det ut på sekretären nu. Spegeln hade D med sej när han flyttade in, jag tycker jättemycket om den. Änglarna och katten har jag målat.

Ska nog återgå till min bok nu... Jag har ändå träningsvärk efter gårdagens dansterminsstart så jag tycker allt att jag är värd lite läsmys.
kräm

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den boken har jag hört är bra, ska läsa den jag också. Jättefina saker har du på sekretären, så söt ängel. Roligt att du är med i min utlottning.
Kramar
AnnaMaria

Vita Falkens Lantliv sa...

Det är svårt att slita sig när man läser en bra bok:) Snygga bokstäverna blev! Så söta änglar med:)

Kram Susanne

dagdrömmar i vitt sa...

hejsvejs, så himla fint det blev. Kanske jag klarar av också, hihi
älskar bokstäver !!
Ha en skön fredag !!
kramkram <3 nettan