Pages

onsdag 17 augusti 2011

Förvaringsfunderingar

Är verkligen i behov av förvaringsmöjligheter... Funderar så det knakar. Har kommit på en bra idé till hallen som ska realiseras. Men det är inte bara där, det är så mycket mer som måste lösas. Men en sak i taget... (Jag avskyr att vänta...) Men igår kom faktiskt D hem med hängare till gitarrerna. Jag blev lite lycklig då måste jag erkänna. Han har 3 st så min, som heter Greger, har fått flytta upp på vinden på grund av platsbrist, och nu har jag bestämt att de som står kvar här nere ska hänga på väggen. Har plockat ner tavlor och förberett en vägg för detta ändamål. Det kommer garanterat att bli bra.

 Den fina zinkasken står på vitrinskåpet i köket. Hade tänkt ha den i badrummet men jag tycker den passar ganska fint i köket så den har fått stanna där tills vidare. Dessutom matchar den väggklockan som tyvärr har stannat. Nåt tekniskt fel i den som min egna ingenjör lovat att ta hand om =)






Den här jättefina vattenkannan har inte heller fått nån egen plats än, så den har även den hamnat på vitrinskåpet. Jätterosen i den har favoritsyster gjort under sin floristutbildning. Den är torkad sedan länge, men den är så vacker att jag inte har hjärta att slänga den.

2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken härlig blogg jag hittade!Har lagt mej som följare.Ha en skön kväll.Kram Rita ♥

Vita Falkens Lantliv sa...

Skönt när man kommer på en lösning, förvaring är ofta ett stort problem!

Kram Susanne