Pages

onsdag 13 mars 2013

Handtag i järnoxid

Strax efter jul målade jag en gammal ikeabyrå som vi hade haft stående på förra vinden. Den står nu i hallen och jag är väldigt nöjd med resultatet.
Hittade så otroligt fina handtag och knoppar på Clas Ohlson som jag är så himla nöjd med. Tänk så mycket beslagen kan ändra utseendet på en möbel.

Luckorna fick dessa fina handtag...

... och lådorna dessa tjusiga knoppar.

Ska visa en hel före och efterbild lite längre fram, före-bilden insåg jag ligger i Ds mobil.

Tänk att igår snöade det minsann. Det är lite vitt ute på marken idag och bilarna har lite snö på taken. Jag har väntat på snö, alla tyckte jag var tråkig som sa att det kommer snöa minst en gång till, men det gör det ju varje år. Det har dessutom varit snö i luften de senaste dagarna även om solen varit framme.

Nu ska jag fortsätta njuta av mitt morgonkaffe - ska ta mig en påtår - och i eftermiddag ska jag ge mig på ett projekt i form av kikärtsbiffar.

En härlig onsdag önskar jag er alla!
 
 

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Tack för titten,kul att du ville kika in till mej;)
Fin blogg du har;)
Nya handtag kan göra mycket för ett skåp...
Ha det gott!
Kram bia