Pages

torsdag 28 mars 2013

Torsdagstema på Fabriken

Torsdag igen! Denna vecka är temat på Fabriken mars moodboard.

Det är väl nu man ska vara vårig och tänka på blommor och sånt. Det gör jag väl lite, jag ska ju plantera en massa. (Jag vet, jag har inte fått tummen ur än!) Men mest är jag sysugen. Jag vill skapa. Kikar om det finns någon sykurs framöver. Vet dock inte vilken nivå jag ska lägga mig på...

Sydde ett fodral till sambons läsplatta.
 
Min stökpysselhörna. Jag har ett speciellt system förstår ni: Allt ligger överst. Men som man säger: Ordning är bara för idioter - genier behärskar även kaos.

Symaskinen har fått stå framme i veckan vilket bidrar till att jag blir extra sugen. Det är bara att sätta sig. På stolen skymtar ett par gamla jeans som ska sys om.

Lill-Snosan har uppenbarligen påsklov.

Lite vårigt är det ju att vi ska pussla trall på balkongen.

Läste någonstans att våren ska vara "inställd", försenad. Jaja, den kommer när den kommer. Till dess kan man passa på att ha dålig hårdag varje dag eftersom man har anledning att ha mössa. Väldigt praktiskt.

Kika in hos Fabriken för att se fler moodboards.

Glad påsk!
 
 

3 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar dig en glad påsk
kram Rosa

Änglarnas hus sa...

En jättestor och varm Påskkram vill jag ge dig vännen!!

Kraaaaaaaaam!! Sanne

Annes vita rum sa...

Kikar in och önskar dig en finfin fortsättning på påsken! kramizar..